MAJORKA 2019

W czerwcu 2019 roku mieliśmy przyjemność polecieć na Majorkę. Zatrzymaliśmy się w 4 gwiazdkowym hoteli PALIA PUERTO DEL SOL**** w urokliwej miejscowości Cala d'Or z cudnym portem jachtowym i pięknymi zatokowymi plażami.

Podczas naszego pobytu na Majorce zwiedziliśmy paręnaście hoteli, których zdjęcia prezentujemy poniżej. Mieliśmy również okazję spędzić czas na plaży w Porto Cristo i zobaczyliśmy jaskinie Hams.

Wzięliśmy dział w wycieczce fakultatywnej Vuelta ala Isla - Trasa wycieczki prowadziła przez rolnicze wioski i miasta gór Sierra de Tramuntana. Po drodze zatrzymaliśmy się w mieście Inca słynącego z wyrobów skórzanych. Następnie wśród plantacji oliwek dojechaliśmy do Sanktuarium Maryjnego w Lluc. Później przejechaliśmy wzdłuż kanionu rzeki Torrent de Pareis do portu rybackiego Sa Calobra. Po przerwie braliśmy udział w rejsie statkiem wzdłuż klifowego wybrzeża Majorki do Puerto de Soller czyli “złotej doliny”. Następnie czekała nas wyprawa starą drewnianą kolejką do miasta Soller, gdzie przesiedliśmy się na pociąg wybudowany w 1912 roku, który przez góry I doliny, 13 tunelami zawiózł nas na obrzeża Palmy.Podczas wycieczki mieliśmy okazję skosztować najlepszego miecznika jakiego jedliśmy.

Następnie mieliśmy okazję pojechać na północ do miejscowości Alcudia słynącej z pięknej, szerokiej, ciągnącej się kilometrami plaży.

Odwiedziliśmy stolicę wyspy Palma de Mallorcę ze słynną katedrą.

Tego samego dnia pojechaliśmy do słynnej Valldemossy w której swego czasu mieszkał Fryderyk Chopin - miasteczko absolutnie nas zachwyciło, piękna roślinność, wąskie uliczki...no po prostu bajka (ale trzeba uważać na kieszonkowców). Valldemossa jest absolutnym must see podczas wakacji na Majorce.

Ostatni dzień na Majorce poświęciliśmy na plażowanie. Najpierw odwiedziliśmy dwie plaże w Cala Mondrago - polecamy, świetny klimacik.

Następnie wróciliśmy do naszej ulubionej plaży w Cala D'or.

Majorka nas zachwyciła, przede wszystkim pięknymi widokami, plażami i urokliwymi zatoczkami. Kierunek polecamy zarówno na błogi relaks jak i na bardziej aktywny wypoczynek. Majorka to również świetny kierunek dla imprezowiczów - Majorkę polecamy każdemu! :)

Zobacz nasz filmik z Majorki

Hotele przez nas odwiedzone:

PALIA PUERTO DEL SOL**** zobacz zdjęcia - położony w miejscowości Cala D'or z pięknym widokiem na port jachtowy. Hotel o charakterze wioski wakacyjnej z pięknym ogrodem i splash poolem dla dzieci.

PINERO BAHIA DE PALMA*** zobacz zdjęcia - miejski ekonomiczny hotel w pobliżu pięknej plaży.

IPANEMA PARK*** zobacz zdjęcia - miejski, wyremontowany hotel w centrum El Arenal - nasz typ w tym rejonie.

MIX ALEA*** zobacz zdjęcia - miejski, kameralny hotel blisko centrum i pięknej plaży.

FERGUS STYLE CALA BLANCA**** zobacz zdjęcia - hotel dla wymagających Klientów, bezpłatny serwis plażowy.

GLOBALES MIMOSA**** zobacz zdjęcia - rodzinny hotel w bardzo dobrej lokalizacji i pysznym jedzeniem.

EL CID**** zobacz zdjęcia - hotel raczej dla osób dorosłych położony przy zjawiskowej plaży.

GRAN FIESTA**** zobacz zdjęcia - hotel dla wymagających Klientów, piękna plaża, nowoczesne pokoje, basen na dachu.

IBEROSTAR PLAYA DE PALMA**** zobacz zdjęcia - hotel dla bardzo wymagających Klientów.

FERRERA BLANCA**** zobacz zdjęcia - hotel dla rodzin z dziećmi z ciekawym splash poolem i piekną zatokową plażą.

PALIA DOLCE FERNIENTE*** zobacz zdjęcia - rodzinny hotel z ładnymi basenami, zadbaną zielenią, położony niedaleko pięknej zatoczki.

MIX COLOMBO*** zobacz zdjęcia - ekonomiczny hotel w świetnej lokalizacji.

PALIA SA COMA PLAYA**** zobacz zdjęcia - nasz typ! Hotel dla każdego, wyremontowany, blisko plaży i centrum.