Cypr Północny 2017

Jesienią 2017 roku mieliśmy okazję odwiedzić Cypr Północny, czyli turecką część Cypru. Lądowaliśmy w Larnace po greckiej części i stamtąd udaliśmy się do hotelu Salamis Bay Conti***** jeden z lepszych hoteli na wyspie - świetna kuchnia, duże baseny, aquapark, ładna plaża i ta woda w morzu <3 Dawno nie widzieliśmy tak czyściutkiej wody, po prostu rewelacja! Hotel gorąco polecamy wszystkim naszym Klientom!

Kolejnego dnia zwiedziliśmy kilka hoteli (zdjęcia i oferty poniżej) i udaliśmy się na pł. Karpaz podziwiać piękną plażę Golden Beach i nakarmić dzikie osiołki :) Następny dzień to intensywne sprawdzanie kolejnych hoteli. Przedostatniego dnia znowu hotele i wycieczka do Kyrenii - piękne malownicze miasto portowe z szeregiem zabytków. Atmosfera w Kyrenii jest niesamowita, warto zatrzymać się w którejkolwiek restauracji przy porcie i przy szklance świeżo wyciskanego soku z pomarańczy poczuć klimat miasteczka.

Ostatni dzień to błogie lenistwo w hotelu Salamis Bay Conti*****, który gorąco polecamy. All Inclusive na 5, woda w morzu na 5, spa na 5, obsługa na 5, pokoje może 4,5, ale generalnie dajemy Salamisowi piąteczkę :)

Zobacz nasz filmik z hotelu:

HOTELE, KTÓRE ODWIEDZILIŚMY

LA HOTEL***+

TOPSET***

Zobacz nasze zdjęcia z hotelu

Cypr Północny - byliśmy, widzieliśmy i zapraszamy do rezerwacji!